Ana Sayfa

Üçgen  Rep Puanı: 0
Üçgen
Teşekkürler: 0
0 Mesajına 0 Teşekkür edildi.
Mesaj: #1
Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com
Budva Nerede ? budva Montenegro'da harika bir sahil şehri. Başken ise Podgorica. Arnavutluktan araba ile giriş yaptık Montenegroya. Sınırda da sorun yaşamadık. Arnavutluk kalmak için bize güvenli gelmeyince sınırdan gece yarısından sonra geçmek durumunda kaldık. Bar da kalmayı düşündük. Benzin istasyonundan aldığımız bilgiye göre sabah olmadan açık bir otel bulamayacağımızdı. Onların önerisiyle sabaha kadar arabayı benzin istasyonunun uygun bir yerine çekerek arabada uyuduk.

Gelelim Budva'ya. Yaklaşık 15,000 kişilik bir nüfusa sahip. Burası Montenegronun turizm merkezi haline gelmiş. Şehir 2,500 yıllık geçmişiyle Adriyatik Denizi kıyısındaki en eski yerleşim yerlerinden biridir.
1572 yılında Uluç Ali Paşa tarafından Venediklilerden alınarak Türk topraklarına katılan Budva, Venedik ile 1573 yılında yapılan anlaşma ile tekrar bu ülkeye verilmiştir.
Budva gezilecek yerler olarak aslında acılımı şöyle yapmak gerekir. Sv. Stevandan çıkıp buraya geldik. Mesafe ortalama 5 km. İlk girdiğim andan itibaren Budvayı çok sevdim. Hemen hemen bütün bir yıl güneşli olan kentte o gün hava kapalıydı. Hemen arabayı otoparka parkettik ve kalenin içine girdik. Kalenin içi rüya gibi. Dar sokakların birinden girip diğerinden çıkıyorsunuz. Her sokakta popüler markaların satıldığı şık ve güzel dükkanlar. Her yer turist… Sokak aralarından güzel görünen cafeler restoranlar. İçlerinden biri seçtik. Bahçesi olan İtalyan mutfağı ağırlıklı bir yer. Aile işletmesi. Karnım çok aç olduğundan makarna ile başladım siparişleri. Sonrasında da ince ama büyük lezzetli bir pizza. Siparişleri alan çocuk iyi niyetli ancak bir türlü istediğimizi anlayamadı. Budvada sipariş verirken isteklerinizi mutlaka iki kere söyleyin ve tekrarlattırın. Restoranda epeyce bir vakit geçirerek internetten işlerimizi yaptık.
Kale içinde keşfe çıktık. Daracık sokakların aralarından hem gezerken hem de fotoğraf çekiyordum. Kalenin duvarlarından aşağı baktım kabaran deniz ve Budvanın manzarası mis gibi deniz kokusu çok güzeldi. Kalenin içi rüya gibiydi. Kalenin dışında, sahil kenarında da yazın yer bulmak çok zormuş. Klise, saat kulesi ve müze gibi noktaları keşfetmeyi atlamayın.
06-12-2017 23:19
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bot Moderatör
Mod

Oto Mesaj

Konunuzu uygun kategoriye açmaya özen gösteriniz. Uygun Kategorilere Açılmayan Konuları Sağ Alttan Uyar a Tıklayarak Bize Rapor Ediniz. Kırık Linkleri de Bize Rapor Ediniz...

06-12-2017 23:19
Cevapla  Gönder

Anahtar Kelimeler

Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com indir, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com Videosu, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com online izle, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com Bedava indir, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com Yükle, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com Hakkında, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com nedir, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com Free indir, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com oyunu, Gezi Rehberiniz cilgingezgin.com download